20 Eylül 2011 Salı

Miley Cyrus 'Üzgün Hissediyorum'

http://mileysource.net/wp-content/uploads/2011/09/msourcenet3589.jpg
Geçtiğimiz günlerde 2012 yılında yayınlanacağı o çok beklenen albümünün sızdırıldığı açıklanmıştı ve Youtube'a konulmuştu.Emek hırsızlarının içerden birisi olduğu düşünülüyor.Kim ise gerekenin yapılacağı Miley'nin menejeri tarafından doğrulandı.Bu durum Hollywood'da ilk kez yaşanmıyor,Christina Aguilera'nın single çalınmıştı,Madonna'nın ise tüm albümü.Aynısı Miley'nin başınada geldi.Miley bu durum hakkında kısa kısa açıklamalar yapmaya devam ediyor;
"Üzgün hissediyorum çok fazla.O kadar ay o kadar saat durmadan kahve molası vermeden,sadece hayranlarım için sevgiyle bir albüm hazırlamıştım.Şarkıların hepsi benim için değerliydi.Yakınlarımda biliyor ki kayıt stüdyosundan 1 gün boyunca hiç çıkmadığımda olmuştu.Hayal kırıklığı..Evet şu anki asıl duygum bu.Keşke olmasaydı diyorum.Güvendiğim birinin yapmış olacağından korkuyorum.Anlaşıldı ki gerçekten güven çabuk sağlanan birşey değil.2012 benim için sadece müzik yılı olucaktı çünkü bu yıl oyunculuğumu geliştirmek için bir sürü sette zaman geçirdim.Albümümü yayına sürmeyeceğim.Bunun için üzgünüm.2012'dede albüm çıkarmaktan vazgeçtim gibi görünüyor.Bu önemli değil beni görmek isteyen filmlerdede görebilir! Müziği bırakmadım bırakamam.Oyunculuğuma ağırlık vereceğim."
kaynak - mileycyrusfanclub-harekteforum

0 yorum:

Yorum Gönder